Thema avond Neuromarketing met Dr. Roeland Dietvorst (i.s.m. CCA)

Op maandag 3 oktober ben je uitgenodigd voor een thema avond over Neuromarketing met spreker dr. Roeland Dietvorst. Dr. Roeland Dietvorst is een ervaren spreker en specialist op het gebied van hersenonderzoek. In zijn lezing zal hij de laatste neurowetenschappelijke inzichten over ons social media gedrag delen. Onderwerpen als: “Hoe reageren de hersenen van een grootverbruiker van social media op een ‘like’ op hun profiel? Waarom zijn social media zo verslavend? Is social media gedrag eigenlijk wel sociaal?” komen aan bod. Dit zijn vragen die neurowetenschappers recentelijk hebben beantwoord met behulp van een hersenscanner.

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst tot vrijdag 30 september 2016 om 16.00 uur.

Auto & parkeren
Kom je met de auto, dan kun je parkeren op het parkeerterrein aan de Stadsbroek. Volg hiervoor de borden met de aanduiding Stadsbroek / De Bonte Wever. Vanaf daar is het ca. 200 meter lopen.
Let op: bij het duurzaamheidscentrum zelf is alleen parkeergelegenheid voor minder validen.

Adres voor navigatie in de auto
Gebruik voor je navigatiesysteem in de auto, het adres van het parkeerterrein:
Stadsbroek
9405 ASSEN

Datum: maandag 3 oktober
Aanvang: 17.00 uur
Wie: leden + introducees

Aanmelden

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.

Datum/tijd

03/10/2016
17:00 uur

Locatie

Duurzaamheidscentrum
Bosrand 2
Assen

Aanwezig

Introducees

  • Geert Jan Veenstra
  • Andre Manzeza (via Iris)
  • Sebas Zijlstra (via Daniek)

Disclaimer

Deelname aan deze activiteit is volledig voor eigen risico. Sport- en reisactiviteiten kunnen een verhoogd risico inhouden. JCCA aanvaardt geen aansprakelijkheid voor letsel of schade als gevolg van de activiteit. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van (een) deugdelijke reis-, annulerings-, aansprakelijkheids- en/of letselschadeverzekering(en). JCCA laat regelmatig foto’s en soms video’s bij activiteiten maken en kan deze gebruiken voor publicitaire en/of promotionele doeleinden. Door jezelf in te schrijven voor deze activiteit verklaar je bekend te zijn met het voorgaande.