Dagelijks komen er ongeveer 3100 nieuwe websites bij in Nederland. En per seconde worden er 40.000 zoekopdrachten uitgevoerd via de zoekmachine van Google. Laat deze getallen even op je inwerken 😉
Hoe zorg je er nou voor dat jouw website bezoekers krijgt? En hoe zorg je er vervolgens voor dat je van die bezoekers klanten kunt maken? Tijdens deze avond praten we (Rob van Headliners en Rick van HQ online) je tijdens twee kennissessies bij over SEO en CRO.
Tijdens de kennissessie over SEO krijg je een uniek kijkje achter de schermen bij Google. Hoe werkt het algoritme van Google? En waarom staat website A op plek 1 in de zoekresultaten en waarom staat website B op pagina 10?
En wat kun jij er aan doen om jouw website beter vindbaar te maken in de zoekmachine van Google.
Wat denk jij, zijn we eerder geneigd om op een groene knop te klikken of klikken we sneller op een knop die oranje is?
Tijdens de kennissessie over CRO (conversie-optimalisatie) praat Rick jullie bij over hoe bezoekers van websites zich gedragen, hoe ze dat bij HQ online kunnen volgen, analyseren en wat ze er vervolgens aan doen om dit gedrag te beïnvloeden.
Planning:
- 17:00 | 17:30 – Inloop
- 18:00 – Diner
- 19:00 – Presentatie 1
- 19:30 – Pauze
- 19:45 – Presentatie 2
- 20:30 – Afsluiting hoofd programma en start borrel
Deze activiteit is georganiseerd door Rob Ijszenga en Rick Bentum
Aanmelden
Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.
Datum/tijd
23/01/2025
17:00 uur
Locatie
HQ Online
Transportweg 14
Assen