Algemene Ledenvergadering 2019

Het bestuur van de JCCA nodigt je van harte uit om je stem te laten horen tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 28 februari 2019 bij Mennega in Assen.

18:00 uur inloop en diner
19.00 uur ALV
20:00 uur borrel
21:00 uur einde ALV

Wisselingen in het bestuur
Door een wisseling in het bestuur komt de functie van algemeen bestuurslid vrij. Ben je geïnteresseerd in deze bestuursfunctie bij de JCCA en denk je dat je het verschil kunt maken? Dan nodigt het bestuur je graag uit om je motivatie te mailen naar info@jcca.nl.

Functieomschrijving
Het algemeen bestuurslid bepaalt mee met het door het bestuur gevoerde beleid. Je assisteert en vervangt indien nodig een ander bestuurslid en diens taken.  Het algemeen bestuurslid neemt actief deel aan de bestuursvergaderingen en signaleert  relevante ontwikkelingen.

Inschatting tijdsbelasting:
Circa 10 uur per maand
Er zijn ongeveer 12 bestuursvergaderingen per jaar

De ALV is een besloten bijeenkomst, intro’s zijn welkom op de eerstvolgende activiteit.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.

Datum/tijd

28/02/2019
18:00 uur

Restaurant & Catering Mennega
Groningerstraat 2
Assen

Aanwezig

Disclaimer

Deelname aan deze activiteit is volledig voor eigen risico. Sport- en reisactiviteiten kunnen een verhoogd risico inhouden. JCCA aanvaardt geen aansprakelijkheid voor letsel of schade als gevolg van de activiteit. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van (een) deugdelijke reis-, annulerings-, aansprakelijkheids- en/of letselschadeverzekering(en). JCCA laat regelmatig foto’s en soms video’s bij activiteiten maken en kan deze gebruiken voor publicitaire en/of promotionele doeleinden. Door jezelf in te schrijven voor deze activiteit verklaar je bekend te zijn met het voorgaande.