De Beste Beïnvloedingstechnieken Om Jouw Omzet Te Verhogen
In deze masterclass leert Wendy Oude Veldhuis van Bureau Snugger je alles over marketingpsychologie. Je leert beïnvloedingstechnieken kennen die je zelf gemakkelijk en zonder extra kosten kunt toepassen in je offline én online marketing. Je leert:
· Wat neuromarketing is
· Welke beïnvloedingstechnieken er bestaan en hoe ze werken
· Welke onderzoeken zo mindblowing zijn dat je ze bijna niet geloofd
· Hoe jij deze beïnvloedingstechnieken toepast om je omzet te verhogen
Wendy is blogger bij MarketingTribune en Marketingfacts, marketingexpert met ruim 15 jaar ervaring en studeert beïnvloedingspsychologie. TED-talks over gedragspsychologie worden állemaal gekeken, evenals de boeken van de psychologen Kahneman, Cialdini en Ariely.
In deze marketing masterclass laat Wendy je zien welke beïnvloedingstechnieken er worden toegepast door o.a. supermarkten en grote multinationals. We kijken onder andere naar de zeven beïnvloedingsprincipes van Cialdini, het decoy effect, het IKEA-effect en wanneer je vooral geen eurotekens moet gebruiken.
Deze technieken zet je straks zelf gemakkelijk in voor jouw business, je marketingmiddelen, website teksten of zakelijke afspraken. Of zelfs in je relatie met je partner… It’s up to you!
Speciaal voor de leden van JCCA schreef Wendy het e-book ‘Marketingpsychologie: hoe deze 10 killer beïnvloedingstechnieken werken’. Je ontvangt het e-book helemaal gratis na afloop van de masterclass. Mis deze éénmalige masterclass niet en schrijf je in!
PS: Welke beïnvloedingstechnieken heb jij kunnen ontdekken in deze omschrijving van de masterclass?
Om 18.00 beginnen wij met een buffet, verzorgd door Mercurius Catering.
Om 19.00 neemt Wendy ons mee in de masterclass Marketingpsychologie.
Na afloop regelt onze gastheer van de avond,Frank Bloupot – IT Lions, de borrel.
Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.
24/09/2020
18:00 uur
IT Lions
Zendmastweg 11
Assen
Deelname aan deze activiteit is volledig voor eigen risico. Sport- en reisactiviteiten kunnen een verhoogd risico inhouden. JCCA aanvaardt geen aansprakelijkheid voor letsel of schade als gevolg van de activiteit. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van (een) deugdelijke reis-, annulerings-, aansprakelijkheids- en/of letselschadeverzekering(en). JCCA laat regelmatig foto’s en soms video’s bij activiteiten maken en kan deze gebruiken voor publicitaire en/of promotionele doeleinden. Door jezelf in te schrijven voor deze activiteit verklaar je bekend te zijn met het voorgaande.